Service/Reparasjon

For at garanti på et produkt skal være gjeldende må kjøpsbevis framvises. Dette er kundens ansvar.

Service/Reparasjon av vadebukse/vadejakke:

-Vask buksen/jakken.
-Fjern beltet og tøm lommer.
-Fyll ut skjema. Forklar så godt som mulig hva som er galt. Husk bilde av kvittering.
-Legg ved navn og telefon nummer med pakken.

Dersom man ikke kan framvise kvittering på Simms produkter har Flyfish Europe en start avgift på kr. 1890,-. Så kommer selve reparasjonen i tillegg. Hvert plagg som blir levert inn til reparasjonssenteret blir gjennomgått, så selv ved garanti saker kan det forekomme service avgift for reparasjon av punkthull og lignende.

Bestilling av deler ved brekkasje på stang:

-Fyll ut skjema. Forklar så godt som mulig hvilke del(er) det gjelder og hvordan brekkasjen oppstod. Husk bilde av kvittering/garantikort.
-Send hele stangen til oss.
-Legg ved navn og telefonnummer med pakken.

Dersom din stang må sendes til USA for reparasjon (Scott, Sage, Winston) kan dette ta tid. 6 mnd. pluss/minus.

Garantiordning for Sage

Service/Reparasjon Guideline

Nám/Einarsson:

Kontakt Nám direkte: mo@namproducts.com

Når produktet er reparert/erstattet og ankommet oss kontakter vi hver enkelt kunde for sending/henting. Frakt kostnader kommer som tillegg og ordnes normalt sett via Vipps.

Spørsmål vedrørende Service/Reparasjon: service@nfisk.no eller tlf. 67110630